Inteligentna komunikacja sieciowa pomiędzy pojazdem, serwisem Mercedes-Benz i Państwa firmą transportową pozwala odczuwalnie zwiększyć wykorzystanie i obłożenie pojazdu oraz wydajność Państwa procesów logistycznych.
Mniej stoisz, więcej jeździsz. Dzięki optymalnemu wykorzystaniu pojazdu.
Zestawienie korzyści.
- Service24h: szybka pomoc w razie awarii przez całą dobę37
- Gęsta sieć warsztatów w całej Europie
- Truck Data Center jako podstawa wszystkich usług Fleetboard
- Opcjonalne aplikacje Fleetboard dla łatwiejszej obsługi i większego komfortu pracy
Service24h Mercedes-Benz: wsparcie przez całą dobę.
Service24h Mercedes-Benz zapewnia bezpośrednią pomoc w razie awarii – przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. W tym celu klienci mają do dyspozycji bezpłatny16 numer telefonu 00 800 5 777 7777. W przypadku awarii swoim mobilnym warsztatem do akcji wyruszają znakomicie wyposażeni serwisanci, aby umożliwić jak najszybsze kontynuowanie realizacji zadań przewozowych.
Aplikacje Fleetboard.
Fleetboard oferuje indywidualne rozwiązania telematyczne, przyczyniające się do obniżenia kosztów, a jednocześnie zwiększenia wydajności. Aby wykorzystać całe spektrum usług Fleetboard, do dyspozycji dajemy zarówno rozwiązania desktopowe/klienckie jak i różne aplikacje na systemy Android i iOS.