Kabina podwójna jest cennym rozwiązaniem, jeżeli Unimog ma przewieźć na miejsce robót nie tylko możliwie dużo materiałów, ale także załogę złożoną nawet z siedmiu osób. Zmieści się w niej dodatkowa kanapa tylna z czterema miejscami – każde z nich wyposażone jest oddzielny pas i wyróżnia się optymalnym komfortem. Opcjonalnie można zamontować cztery fotele pojedyncze z amortyzacją pneumatyczną. Kabina podwójna nawet w ekstremalnym terenie z łatwością dowiezie na miejsce robót załogę w pełnym składzie. Oprócz wystarczającej przestrzeni na nogi i nad głową, cechuje ją duża pojemność schowków pod składaną kanapą tylną. Można w nich bezpiecznie umieścić narzędzia, sprzęt i przedmioty osobiste i w każdej chwili łatwo po nie sięgać. Jeszcze więcej miejsca do przechowywania znajduje się w kieszeniach drzwi przednich. Kabina podwójna ma łącznie cztery pary szeroko otwieranych drzwi, po dwie z każdej strony pojazdu, przez co wsiadanie do tylnej części przestrzeni pasażerskiej i wysiadanie z niej jest bardzo ergonomiczne.